Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Μεταξύ Σκύλλας και Χάρυβδης..

Μετά απο τη διάψευση των υπολογισμών της μιάς και μόνο εκλογικής Κυριακής, επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά άλλο ένα ελλαδικό φαινόμενο στο οποίο και ο Κύπριος πολίτης αρέσκεται πλέον, διασκεδάζει με το να εμπαίζει τους δημοσκόπους. Το φαινόμενο αυτό είχε ανακυρήξει τη Νέα Δημοκρατία κυβέρνηση για τρείς ώρες, το 2004 άν θυμάμαι καλά, και το Νίκο Αναστασιάση πρόεδρο της Κύπρου την περασμένη Κυριακή. Με το φαινόμενο αυτό, ο πολίτης έλκεται να διασκεδάζει εις βάρος των έμμισθων δημοσκόπων και της κάθε κομματικής προσδοκίας, παίρνοντας τη δική του εκδίκηση εκεί απο όπου μπορεί, με τη δημιουργία αβεβαιότητας και την παράταση της κομματικής προσδοκίας..

Για άλλη μία βδομάδα, οι δύο ακραίες παρατάξεις επεδίωξαν να με πείσουν για το δικό τους δίκαιο. Και εγώ με τη σειρά μου, προσπαθούσα να τους συνεφέρω απο τις δικές τους ψευδαισθήσεις. Είχα όμως παράλληλα την ύψιστη αποστολή να επιλέξω το μή χείρον, σε μια μονόδρομη και μοναχική πορεία, επιλέγοντας στην ουσία μεταξύ Σκύλλας και Χάρυβδης. 

  • Μιας Σκύλλας που ψήφισα την περασμένη πενταετία και που αφοσιώθηκε στη άμεση λεηλασία του κράτους μας προς όφελος των δικών της παιδιών (κάποια απο τα οποία δολοφόνησε η ίδια στο Μαρί..), της πάμπτωχης πλην τίμιας και τελικώς πτωχεύσασας EUROCYPRIA και των κατα τα άλλα συμπαθέστατων αλλοδαπών με τα παχυλά επιδόματα. 

  • Μιάς Χάρυβδης που ψήφισα είκοσι χρόνια πρίν για να λεηλατήσει αργά πλην όμως ευλαβικά το κράτος μας αλώνοντας το χρηματιστήριο, δημιουργώντας και κλείνοντας με συνοπτικές διαδικασίες την HellasJet, γελοιοποιώντας μας εθνικά με την υπόθεση των S-300 και γελοιοποιούμενη ολοκληρωτικά το 2004 με την υποστήριξη του σχεδίου ΑΝΑΝ. 
 
Σε ένα τόπο όπου η μνήμη διαρκεί εξαιρετικά στιγμιαία, εγώ διέκρινα μιά πλήρη ισοπαλία στους άθλους (ή τις αθλιότητες..) των δύο κολοσσιαίων τεράτων..

Σήμερα έκανα άλλη μία υπέρβαση. Ψήφισα Αναστασιάδη, παρότι δεν τον εμπιστεύομαι, με μόνο κριτήριο το ότι δεν θα αντέξω άλλη μία ψευδο-κομμουνιστική πενταετία. Ξανάδωσα την εξουσία ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ πιο παλιά έναντι ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ μόλις χτές, με την ελπίδα να έχει ο ΔΗΣΥ σε αυτά τα τελευταία χρόνια συνειδητοποιήσει τις αθλιότητες που προκάλεσε την προηγούμενη του θητεία και να μην τις επαναλάβει, έναντι της εναλλακτικής προοπτικής του να συνεχίσει το ΑΚΕΛ τις αθλιότητες που προκάλεσε, αισθανόμενο δικαιωμένο με την επαναψήφισή του. 

Κάνω εν γνώσει μου χαρούμενο το Γιώργο και το Θέμη και απογοητεύω τον Αύγουστο και το Μάριο. Όχι όμως γιατί στηρίχθηκα στα δικά τους, πλασματικά κριτήρια.. H μόνη ειλικρινής αυτή τη βδομάδα ήταν η φίλη μου η Γιώτα. " -Φίλε μου, εγώ αυτή τη φορά είπα να δώ το συμφέρον μου.. Ξέρω ότι με τον Αναστασιάδη έχω κάποια προσωπική προοπτική.. ".

Με δεδομένο το ότι η ιστορία αρέσκεται να διακωμοδεί την ανικανότητα μας να συνειδητοποιούμε τα αυτονόητα, επισυνάπτω το άλλοθι μου, έχω απο ώρα απομακρυνθεί απο την κάλπη και ξέρω ότι το FACEBOOK με έχει ήδη προειδοποιήσει για τα μελλούμενα..